Voor deze veelzijdige administratieve functie zijn wij op zoek naar een enthousiaste medewerker die op zoek is naar een nieuwe uitdaging en ons team wil komen versterken!
Als Administratief medewerker ben je samen met je mede collega’s verantwoordelijk voor het beheren en verwerken van de administratieve en financiële gegevens op de afdeling Administratie.
De facturatie alsmede de afhandeling van crediteuren facturen van inkomende en uitgaande zendingen, het afhandelen van disputen m.b.t. facturen en het zorgdragen voor de totale administratieve verwerking van de zendingen behoort tot je takenpakket.
Je draagt zorg voor het tijdig, correct en volledig vergaren en registreren van informatie met betrekking tot de orders van diverse klanten en bent verantwoordelijk voor de administratieve verwerking van de transportdossiers.
Wij bieden een uitdagende functie binnen een dynamische organisatie met een collegiale werksfeer en ruimte voor eigen inbreng, initiatief en groei. Je krijgt een flexibel arbeidsvoorwaardenpakket met een persoonlijk flexibel budget.
Durf jij deze uitdaging aan te gaan en pas je in het profiel?
Stuur dan jouw CV en motivatiebrief waarom jij juist diegene bent die onze administratie moet versterken!
E-mail: Nicole.Schreurs@rhenus.com.
Het overleggen van een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) maakt onderdeel uit van de procedure.