Als Ocean Manager werk je in een internationale organisatie waarin je de totale verantwoordelijkheid hebt voor de dagelijkse efficiënte en kosteneffectieve operationele activiteiten van de operationele zeevracht activiteiten.
Als Ocean Manager werk je in een internationale organisatie waarin je de totale verantwoordelijkheid hebt voor de dagelijkse efficiënte en kosteneffectieve operationele activiteiten van de operationele zeevracht activiteiten. Je bent een key speler in de operationele ontwikkeling, inclusief het digitaal proces en personele ontwikkeling. Als Ocean Manager beschik je over een groot probleemoplossend denkvermogen en kun je vernieuwend handelen. Je hebt tevens contact met onze klanten en je zorgt voor het optimaliseren van commercieel klantengedrag van de operationele afdelingen. Met jouw inzicht in logistieke systemen en processen beheer en coördineer je de gehele operationele processen. Tevens werk je mee aan innovatie en het optimaliseren van de processen en systemen.
Wij bieden een open bedrijfscultuur en een ambitieuze en transparante werkomgeving binnen een snel groeiende organisatie met een collegiale werksfeer en ruimte voor eigen inbreng, initiatief en groei. Als familiebedrijf is ons doel altijd samen te werken aan een duurzame werkrelatie waarin groei en ontwikkeling voorop staan. De functie van Ocean Manager is een fulltime functie o.b.v. 40 uur per week. Naast een uitdagende baan in een internationale omgeving bieden wij:
Een bruto maandsalaris passend bij de functie en jouw werkervaring.
Een flexibel budget wat je naast jouw salaris maandelijks opbouwt (en maandelijks beschikking tot hebt).
Mogelijkheden flexibel budget: sparen, uitbetalen, kopen extra verlof, aanschaffen (met fiscaal voordeel) opleiding / fiets / fitness / laptop / iPad en meer.
26 vakantiedagen o.b.v. fulltime contract en 8% vakantiegeld.
Extra gezondheidsdagen.
Laptop en smartphone.
Leaseauto.
Een goede pensioenregeling bij Zwitserleven.
Bonusregeling.
Mogelijkheid thuiswerken met thuiswerkvergoeding.
Persoonlijk inwerkprogramma met een aangewezen buddy als begeleider.
Deelname aan Rhenus Excellence.
Toegang tot de Rhenus Academy voor zowel persoonlijke groei als ontwikkeling in jouw functie.
Vast contract bij aantoonbare ervaring in de functie.
Durf jij deze uitdaging aan, en pas je in het profiel? Stuur dan jouw CV en motivatiebrief waarom jij juist degene bent die ons team komt versterken!
Voor vragen over deze vacature kun je contact opnemen met contactpersoon Steven Nijdam, te bereiken op telefoonnummer 0613393401 (bellen of Whatsapp) of per mail: hr.nlspl@rhenus.com
VGB-screening en toetsing aan WLS maakt onderdeel uit van de procedure.